مقام معظم رهبری:برپایی نهضت نرم افزاری و تولید علم، توقع جامعه از اهل علم است

مقام معظم رهبری:برپایی نهضت نرم افزاری و تولید علم، توقع جامعه از اهل علم است

مقام معظم رهبری:برپایی نهضت نرم افزاری و تولید علم، توقع جامعه از اهل علم است

مقام معظم رهبری:برپایی نهضت نرم افزاری و تولید علم، توقع جامعه از اهل علم است

کیلاگر کی لاگر کیلاگر کی لاگر کیلاگر کی لاگر *رایگان*جدید*

به درخواست کارگروه مصادیق مجرمانه لینک دانلود و سفارش برنامه فوق حذف شده است. 
نظرات 6 + ارسال نظر
منتظر پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:15 ق.ظ http://shamimehozoor.blogfa.com

سلام دوست عزیزم!
از مطالبی که در وبلاگ زدید تشکر می کنم
وبلاگ من با طرحی درباره ی (((دعا برای تعجیل در فرج امام زمان))) به روزه.
این طرح برای همین پنجشنبه شب22/1/87 است
خیلی خوشحال میشم تشریف بیاورید و در این طرح شرکت کنید.
اگر خواستید شرکت کنید در قسمت نظرات وبلاگم اطلاع بدید و ایمیل خود را بگذارید
یا علی
ایمیل من: shamimehozoor12@yahoo.com

سلام.حتما میام.

آرمان پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:32 ب.ظ

سلام. کل وبلاگ (صفحه ی اول) رو خوندم. اگر کار خودتونه باید بهتون تبریک بگم. خوب میدونم که کسی خودش رو برای گذاشتن کار دیگران به اسم خودش معطل نمی کنه ( من که اینجوریم) خوب من چیزی که میخواستم رو پیدا نکردم. تروجانی که بتونم چیزایی که تایپ می کنن رو داشته باشم. لینک های چیزی که می خواستم رو پیدا کردم. اما فایل حذف شده بود. مگه این که شما کمک کنی.

سلام.کدوم لینک؟اسمش چی بود؟

گله ابی شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:44 ب.ظ

سلام دوست عزیز
من ویروستو تو کامم اجرا کردم ویروسه جالبی بود ولی اصلا به درد نمی خوره چون ادم بدون ویروس گیر هم می تونه دستی پاکش کنه.....

سلام دوست تازه کارم و به احتمال زیاد تهرانیم!.دنیای ویروس نویسی پر از ترفند و حیله هست.همراه با این ویروس یک پسورد سندر کم حجم هم در کامپیوتر اجرا میشه! چیزی که فقط عده محدودی در سایت آشیانه فهمیدند و پیشنهاد فرمت ویندوز را داند.حتی عملیات گذاشتن ویرس در نیمه های شب صورت گرفت.تغییرات در آیپی و دهها اکشن پیش بینی شده که بزرگان ! محترم سایت تخمین تبریز رو دادند.شماره تلفن های من با کد ثابت ۰۷۶۱ از بندر عباس در همان روز وقوع حادثه چند نفری رو هم اینجوری حیران کرد!وگرنه پاک کردن ۴ فایل به صورت دستی که ارزش این همه دردسرو نداشت!

k1 دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.k1-s1.blogfa.com

salam
age khasti man ba tabadol link movafegam

سپهر سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 ب.ظ http://www.fgb-pic.blogfa.com

سلام دوست عزیز
اگه میشه این برنامه رو لینکشو به ایدی من بفرست
خیلی لازم دارم
حتما در امور هک جبران می کنم . ممنون میشم

سلام.لینکش رایگان.دوست من این کیلاگر کیلاگر خانگی هست.اشتباه با کیلاگرهایی که میل میکنند نشده باشه!

سینا سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:04 ب.ظ http://www.ibee8.blogfa.com

اگه ممکنه کیلاگر ها تونو برا من ارسال کنید .
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد