مقام معظم رهبری:برپایی نهضت نرم افزاری و تولید علم، توقع جامعه از اهل علم است

مقام معظم رهبری:برپایی نهضت نرم افزاری و تولید علم، توقع جامعه از اهل علم است

مقام معظم رهبری:برپایی نهضت نرم افزاری و تولید علم، توقع جامعه از اهل علم است

مقام معظم رهبری:برپایی نهضت نرم افزاری و تولید علم، توقع جامعه از اهل علم است

پیج رنکینک 3 بلاگ

سلامی گرم بعد از 3 سال.من کارم رو در این بلاگ از آبان 1385 شروع کردم.و هر چند سایت زاویه رو هم راه اندازی کردم اما همزمان با این بلاگ و بلاگهای دیگر هم کار میکردم.خدا رو شکر که پیج رنکینگ این بلاگ در گوگل به 3 ارتقا یافت.یعنی بالاتر از پیج رنکینگ خیلی از سایتها! 

برای همین فقط با بلاگها یا سایتهای تبادل لینک انجام میشه که پیج رنکینگ اونها در گوگل کمتر از 3 نباشه.

نظرات 5 + ارسال نظر
سحر جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:14 ب.ظ http://pasazh.blogsky.com

سلام
به بازار منم سر بزنین!شاید خوشتون اومد!منتظرم.

س شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:10 ب.ظ http://sepideh-69.blogfa.com

سلام
امروز داشتم به طور اتفاقی قسمت نظرات رو میخوندم دیدم قبلا نظر داده بودین نمیدونم چطور شده بود نفهمیده بودم
به هر حال ممنون که سر زده بودین و همه مطالب رو خونده بودین
بازم ببخشین

ali.z یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:50 ق.ظ http://tech-game.blogfa.com

salam
khobi?
matalebet be dardam khord
rasti man kheily vakht pish linket kardam
u ham link kun

رهام دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ب.ظ

وبلاگ خیلی خوبی داری از همه ی مطالبت خوشم اومده ممنون دوستت دارم خداحافظ

محمد حسین چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:32 ب.ظ

سلام وبلاگتون رو دیدم جالب بود موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد