مقام معظم رهبری:برپایی نهضت نرم افزاری و تولید علم، توقع جامعه از اهل علم است

مقام معظم رهبری:برپایی نهضت نرم افزاری و تولید علم، توقع جامعه از اهل علم است

مقام معظم رهبری:برپایی نهضت نرم افزاری و تولید علم، توقع جامعه از اهل علم است

مقام معظم رهبری:برپایی نهضت نرم افزاری و تولید علم، توقع جامعه از اهل علم است

کنترل یاهو مسنجر کودکان

 این برنامه پسورد همه ورژنهای یاهو رو در یک فایل متنی به نام Arash-soft ذخیره میکند. 

 

برای کنترل کودکان پشت سیستم

 

این برنامه را در سیستمی که میخواهید  اجرا کنید.بعد برای به دست آوردن پسورد یاهو افراد به آدرس: 

 

D:\System Volume 

 

اون سیتم برید.این برنامه پسورد یاهو ۶و۷و۸و۹و۱۰ رو براحتی از رو پروسه میخونه. 

 

 

 
* دانلود رایگان  *

نظرات 13 + ارسال نظر
m شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:12 ب.ظ http://www.love002.blogfa.com

az inke az weblage ma didan kardin mamnon.weblage poe mhtavai darin

زهرا یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:32 ق.ظ http://www.delara.cov.ir

وقت رفتنه

بقچه ی سفر رو بستنه

اینو فقط خدا خوب میدونه

خاطرت از یاد من هیچوقت نمیره

زندگی رسمش همینه

گرچه میرم اما دلم به یاد تو بازم میمونه

دلم به یاد تو بازم میمونه

...

علیرضا یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:05 ب.ظ http://www.X4.Blogfa.Com

سلام ممنونم که سر زدید و در مورد آمار ، آمار بازدید ما هم پایینه ولی توی گوگل ما هم رتبه ی 2 رو داریم

در مورد همکاری اگر مایل باشید میتوانیم توی فروش برنامه هاتون درصدی کمک کنیم

حسین دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:50 ب.ظ

سلام دادا
دمت گرم اتز برنامه عالیتن مننون
راستی بخش آموزش ایرانیان رو بیشتر فعال کن

علیرضا دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:08 ب.ظ http://www.x4.blogfa.com

سلام خوبین ؟ این رتبه ی گوگل مثل اینکه خیلی مهمه :D

ما اون موقع که رتبمون دو بود شما ندید حالا که گیر تغییرات هستیم سر زدید به خاطر طراحی جدیدمون بود که لود وبمون خیلی بد شده بود و تقریبا برنامه های آرشیومون از کار افتاده بودن برای همین تا اومدیم پاک کردیم برنامه ها رو و قالب و دوباره داریم edit برای همین گیریم

ghazal پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:29 ب.ظ

salam
man idim hack shode rahi hast ke befahmam ki hackesh karde?
khaheshan javab bedin kheili moheme
thanks

برای هزارمین بار!
فینگلیش نظر ندید!
جواب به میل شما ارسال شد.

مونا دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام
این نرم افزار که برای هک یاهو گذاشتید که من نمی دوونم کدومه؟ اصلا نفهمیدم.میشه یه ایمیل به من بزنید و منو راهنمایی کنید؟؟ من واقعا به کمکتون نیاز دارم

سلام.یعنی چی نمیدونم کدومه؟چه جوری کمکت کنم؟

سحر جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام خوبین؟ببخشید من خیلی دنباله این برنامه هستم تا بتونم آیدی یک نفر که بهم ضربه زده حک کنم برنامرو دانلود هم کردم اما اجرا نشد لطفا کمکم کنید ممنون میشم بی صبرانه منتظر جوابتون یا راهنماییتون هستم ممنونم

سلام
عجیب این روزها دخترها بیشتر دنبال هک هستند تا پسرها!
در ضمن برنامه دانلود میشه و مشکلی نداره.

مرضیه سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:29 ب.ظ http://http:/ghasre-arezoo.blogfa.com

سلام
من میخوام هک یاهو مسنجر رو دانلود کنم.
ولی نمیشه.
نکنه باید ثبت نام کنیم؟
من که هر چی گشتم دنبال ثبت نام نداشت.اینم که دانلود نشد.
user va pass چی باید بدیم؟
ممنون میشم اگه کمکم کنین.
بای

سلام.به محض کلیک رو برنامه برنامه اجرا میشه.و پسوردهارو ذخیره میکنه.شما برنامه ایی رو نمیبنی که باز بشه.چون برنامه مخفی ران میشه.

هک شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:20 ب.ظ

سلام این فایل jpg هست خوب این فایل رو باید کجا کپی کنیم
وچطور اجراش کنیم !؟
خوب مثلا پسورد کپی میکنه ! آیا آدرس ایمیلو چطور؟
ببینید اون کسی که این برنامه رو نوشته آدرس ایمیل خودشو
وارد این فایل کرده
و وقتی ما این فایل رو به عنوان عکس برای کسی داریم باش چت می کنیم بفرستیم رمزی برای ما ارسال نمیشه بلکه برای
ایمیل طرفی که این فایل رو طراحی کرده ارسال میشه
چیزی هم نسیبه ما نمیشه!!!!

سلام.اگه متن رو درست خونده باشی میبنی که تو همون سیستم ذخیره میکنه و به درد هک کافینتها میخوره.

مهسا پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:05 ب.ظ http://mahsasham.blogfa.com

واقعا وب لاگت بی نظیرهآرش جان!با اجازت دانلودش کردم خیلی بدردم می خوره.

مهسا پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:06 ب.ظ http://mahsasham.blogfa.com

آرش جان راستی لینک تو تو وب لاگم گذاشتم.خیلی کارایی داره.فو ق العادست.یه سوال دارم ببخشید من تازه وب لاگم رو زدم با کاراییش آشنایی ندارم.خواستم بدونم چه طور میشه منم نرم افزار واسه دانلود تو وب لاگم بزارم؟یا فایل های worldوpdfاگه برام ایمیل کنی ممنونت میشم.
قربانت مهســـــــــــــــــا.

سلام
شما هم لینک شدید.تو بلاگتم جوابت رو دادم.

حبیب شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ق.ظ http://habibsalimi.blogfa.com

سلام ممنون از برنامه های عالیتون.من این نرم افزارو داشتم چندسال پیش.ولی الان چرا کار نمیکنه .نصب کردم ولی همانطوری که گفتین چیزی دیده نشد ولی نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون.تو وبلاگم بگین.لینکتون میکنم در ضمن.

سلام.خیلی از برنامه های یاهو به دلیل تغییر ساختار یاهو ممکن است کارای سابق را نداشته باشند و نیاز به آپ دیت محصول باشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد