مقام معظم رهبری:برپایی نهضت نرم افزاری و تولید علم، توقع جامعه از اهل علم است

مقام معظم رهبری:برپایی نهضت نرم افزاری و تولید علم، توقع جامعه از اهل علم است

مقام معظم رهبری:برپایی نهضت نرم افزاری و تولید علم، توقع جامعه از اهل علم است

مقام معظم رهبری:برپایی نهضت نرم افزاری و تولید علم، توقع جامعه از اهل علم است

سورس کد-پرسش وپاسخ***مسابقه سورس بهترین * کیلاگر *

بهترین سورس کدهای ویژوال بیسیک

مسابقات سورس کد نویسی

سورس کدهای هک -کی لاگر-وapplictation ,...

به بهترین سورس کیلاگر جایزه در نظرگرفته شده است.

وپرسش ازشما-پاسخ ازشما

سورس کدهای ویژوال بیسیک خود را به pars_soft@yahoo.com

میل کنید تا با نام خودتان در اینجا قرار گیرد.به سورس کدهای ساده و بی محتوا ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱)سورس یه بوتر با ویژوال بیسک

لینک دانلود

نام فرستنده:آرش میل:pars_soft@yahoo.com   وبلاگ: www.arash-soft.blogsky.com

نظرات درباره این سورس کد=۰

۲)یه چند تا سورس جالب براتون میفرستم شما هم لطف کنید کیلاگرجدید خودتون (برای اینترنت)را با آموزش بفرستید.سورس ضد ویروس باجگیر سایت نفوذگر سورس یه تروجان  (کلاینت و سرور)... و چندتا پروژه vb جالب تا درود دیگر بدرود.

نام=hasan ali           میل:hasanali110@yahoo.com   وبلاگ:؟

 
نظرات درباره این سورس کد=۰
۳)نام=hasan ali           میل:hasanali110@yahoo.com   وبلاگ:؟
 
نظرات درباره این سورس کد=۰
 
 ۴)رقص کردن دسکتاپ

نام فرستنده:آرش میل:pars_soft@yahoo.com   وبلاگ: www.arash-soft.blogsky.com

نظرات درباره این سورس کد=۰

 
 
۵)یک browser پیشرفته:
 
نام فرستنده:آرش میل:pars_soft@yahoo.com   وبلاگ: www.arash-soft.blogsky.com

نظرات درباره این سورس کد=۰

۶)با استفاده از این active x فرمی بسیار زیبا بسازید.

لینک دانلود

نام فرستنده:آرش میل:pars_soft@yahoo.com   وبلاگ: www.arash-soft.blogsky.com

نظرات درباره این سورس کد=۰

۷-سورس کد طراح

با استفاده از این سورس کد جالب نحوه چیدن و قرار دادن تکستهاولیبلها ها را به کار بر بدهید.

لینک دنلود

****************************************************
پرسش۱:هرکه نظری داره بگه.
سلام خسته نباشیدمن مو سیقی کارمیکنم این کاری که درخواست دارم هزینش رو هم متقبل میشم
من سال 76 دادم 9تا آهنگ واسم  ساختن با فرمته SNG  رویک فلاپی  یعنی با ارگ ساخته شده
الان هیچ ارگی اون فرمت پخش نمیکنه چون فرمتشون MIDIهست الان و اون فرمت قدیمی شده
من برنامه تبدیله اس ان جی  به میدی که فقط تو سایته شرکته KORG  بود رو برداشتم ولی این برنامه  فقط در داس انجام میشه
و من نمیتونم با داس کار کنم
حالا هم آهنگ وهم ادرسه سایت و هم برنامه تبدیل رو دارم  اگه از دستتون بر میاد ممنون میشم و دست مزدشم  تقدیم میکنم
اسم ارگ KORG  i3
برنامه تبدیل sng2mid
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پرسش ۲:
سلام. من می خوام یه کاری کنم که وقتی روی یه دکمه یا لیبل کلیک بشه(تو ویژوال بیسیک) یه فایل با پسوند bat رو اجرا کنه .(مثلا fixer.bat)
نظرات 7 + ارسال نظر
مهدی 666 سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:58 ب.ظ http://www.djmtn.blogfa.com

سلام و خسته نباشی اقا رضا یا اقا ارش این ویروسی که هارد را قفل می کنه چی کارش کنم دهنمو سرویس کرده برای جوابم بیا داخل نظرات سایت و جوابمو بده (همونی که هارد را قفل می کنه) تو ر خدا بیا

قبلا به این سوال جواب دادم.

مهدی چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:27 ق.ظ http://mecha84.blogfa.com

سلام.خوشحال میشیم با وبلاگ عالی شما تبادل لینک داشته باشیم...

سلام هم رشته ایی های عزیز.
همیشه موفق و پیروز باشید.

شاسوسا چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:44 ب.ظ http://www.comelya58.blogfa.com

سلام چیز های جالبی تو وبت داری
اگه خواستی می تونیم تبادل لینک داشته باشیم
بهم خبر بده

از وبلگ قشنگت دیدن کردم.چرا با وجود این همه نظر تعداد بازدیدکنندهات اینقدر کم بود؟

شاسوسا چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:38 ب.ظ http://www.comelya58.blogfa.com

ممنون از نظرت لینکت کردم
اگه می تونی کمکم کن منتظرم

حمید جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:33 ب.ظ http://www.asanhack.blogfa.com

سلام.
خوبی؟
من که شما رو لینک کردم. اگه لینکم کنی ممنون میشم.
گفته بودی کیلاگر داری اگه رایگان هستش برام بفرستش.
راستی آنتی ویروست رو هم برام بفرست که لازمش دارم.
دمت گرم. منتظرم. بای

چون شما از اعضای فعل بودید این برنامه براتان میل شد.

امین یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:45 ق.ظ

خوشم اومد حال کردم مرسی

سیروس یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:14 ب.ظ

سلام
واقعاْ خسته نباشید سایت پرمحتوایی داشتید
اگه میشه نحوه ساخت ویروس هایی که خودشونو با فایلها attach میکنند را برام میل کنی یا حداقل راهنمایی کنی
متشکرم............

سلام.مطالب آموزشی در وبلاگ:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد