مقام معظم رهبری:برپایی نهضت نرم افزاری و تولید علم، توقع جامعه از اهل علم است

مقام معظم رهبری:برپایی نهضت نرم افزاری و تولید علم، توقع جامعه از اهل علم است

مقام معظم رهبری:برپایی نهضت نرم افزاری و تولید علم، توقع جامعه از اهل علم است

مقام معظم رهبری:برپایی نهضت نرم افزاری و تولید علم، توقع جامعه از اهل علم است

برنامه مدیریت مالی باشگاه بدنسازی-برنامه محاسبه گر حقوق*جدید

برنامه مدیریت مالی برای باشگاهها(باشگاه بدنسازی -فوتبال-والیبال-شنا و...:

این یه برنامه با قابلیت جستجوی سریع- اصلاح اطلاعات - محاسبه درآمد باشگاه و طلب باشگا ه در هر ماه -نشان دادن لیست افراد بدهکار-بی نیاز از اکسل و ورد و سایر برنامه های مشابه.میتوانید در هر قسمت متن را نوشته و با فشار اینتر سرچ نمایید.بدون نیاز به نصب فونت فارسی جدید وکاملا فارسی وسازگار با هر سیستمی.کم حجم بطوری که در یک فلاپی جا میشود.و هشدار های مختلف نسبت به خطای کاربر.

این برنامه در ۴/۹/۸۷ رویژن جدیدتری خورد که این امکانات به آن اضافه شد. 

دانلود رایگان برنامه در ادامه مطلب

۱)تعیین موقع پرداخت شهریه بعد از ۱ماه برای هر نفر به صورت لیست

۲)درج تاریخ شمسی به صورت خودکار

۳)لیست جداگانه عملکرد هر شخص

۴)قابلیت پرینت

۵)قابلیت تغییر رنگ

۶)امکان بک آپ گیری و رستور کردن

۷)پیدا کردن شماره های حذف شده و آخرین شماره ذخیره شده. 

۸) لیست نوبت شهریه 

۹)لیست سیاه افراد بد حساب 

۱۰)لیست افراد بدهکار 

۱۱)برنامه قرعه کشی بسیار جالب تا ظرفیت ۱۵۰ نفر در هر ماه برای تشویق ورزشکاران 

۱۲)مشاهده آمار و اطلاعات هر شخص از اولین تا آخرین حضور

برنامه محاسبه گر حقوق:

برنامه دوم یک برنامه با امکانات فوق العاده زیاد برای محاسبه و ذخیره اطلاعات حقوقی کارمندان.

قابلیت ذخیره همه اطلاعات اعم از نتهای شخصی-ساعات اضافه کاری-بیمه-مالیات- و... واصلاح و ادیت آسان و نحوه فرخوانی بسیار راحت اطلاعات.

دانلود رایگان برنامه ها ودعوت به مسابقه برای برنامه نویسان در ادامه مطلب:

دانلود رایگان

برنامه محاسبه گر حقوق.

لینک دانلود

این برنامه ها به سفارش باشگاه هیرو بندرعباس و  شرکت... نوشته شده است.شما تنها با پرداخت ۳۰هزار تومان این برنامه ها را به اسم خودت یا شرکتتان.وبا تغییرات موردنظر خودتان داشته باشید.

قیمت نسخه جدید برنامه بدنسازی با امکانات بیشتر تنها ۴۰هزار تومان.برای دریافت نسخه دموی این برنامه بصورت رایگان با ما تماس(میل-نظرات)بگیرید.

برای خرید برنامه ها کافی است وجه مورد نظر را به حساب عابر بانک تجارت من به

شماره حساب:    ۰۰۰۹۲۱۳۵۶۷۰۶۰

کدشعبه:              ۲۳۱۲۰

دارنده حساب : رضا حسین زاده

واریز کرده و ظرف مدت ۴۸ ساعت برنامه به آدرس ایمیل شما فرستاده میشود.بعد درخواست از طریق ایمیل من:   pars_soft@yahoo.com    یا از قسمت  نظرات من و مطلع کنید.   

خواهشمند است فیش ارسال را تا لحظه رسید برنامه نزد خود نگه دارید.

دعوت به مسابقه برای برنامه نویسان:

به کسانی که بتوانند به مانند این برنامه از فایل ترتیبی استفاده کنند و برنامه قابلیت سرچ همه داده های تکراری را داشته باشد.مثل اسمهای یکسان(این برنامه با اینتر در تکست هااین جستجو را به هر اندازه که لازم باشد انجام میدهد) جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

مسابقه دوم.به مانند این برنامه محاسبه حقوق کسانی که بتوتنند برنامه بنویسند که بین لیست و کامبو با کلیک ارتباط بر قرار شود جوایزی اهدا خواهد شد.

میل من: pars_soft@yahoo.com

نظرات 3 + ارسال نظر
آقا محمد شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:19 ب.ظ http://www.mamal63.blogfa.com

آرش جان آدرس همون سایته که گفتم http://www.evildevil.info/

مهرداد آنلاین چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:20 ب.ظ http://www.3sotonline.com

سلام :

سوروس این برنامه رو به صورت رایگان بزارید فکر کنم بازدید کنندگان سایت شما افزایش بیابد .

سلام.
سورس برنامه های رایگان در اختیار همه فعالان در این وبلاگ قرار گرفته است.

علی اکبر خلیفه دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ب.ظ

سلام
امیدوارم که هر جا که هستید سالم باشید
من می خواستم که سورس برنامه باشگاه بدن سازی رو از شما درخواست بدم و یه قول به شما بدم این برنامه رو به چند تا باشگاه توی شهرمون بفروشم و هر مقدار که فروخته شد نصف هزینه رو بریزم توی حساب شما
البته اگه میتونید اعتماد کنید
من رشته تاسیسات دانشگاه ارسنجان می خونم و سایت مکانیک ارسنجان رو من طراحی کردم و مدیر سایت من هستم
و در مورد هک هم کارهای زیادی انجام دادم
و جدیدن هم دارم روی یه سرور کار میکنم که ۱۶ تا پسورد های اون رو گیر اوردم
و دیگه نزدیک به هک شدن سرور
تو این موارد من می تونم به شما کمک کنم
لطفا نظر خودتون رو رو به من اعلام کنید در مورد سورس برنامه
من از مرودشت ۷ کیلومتری میراث بزرگ تخت جمشید

سلام.نوشتن نام باشگاه ضروریست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد