مقام معظم رهبری:برپایی نهضت نرم افزاری و تولید علم، توقع جامعه از اهل علم است

مقام معظم رهبری:برپایی نهضت نرم افزاری و تولید علم، توقع جامعه از اهل علم است

مقام معظم رهبری:برپایی نهضت نرم افزاری و تولید علم، توقع جامعه از اهل علم است

مقام معظم رهبری:برپایی نهضت نرم افزاری و تولید علم، توقع جامعه از اهل علم است

یه ماشین حساب با توانایی حل معادلات ومینی ماشین حساب زیبا

یه ماشین حساب با توانایی حل معادلات درجه دوم ریاضی و قابلیت تغییر رنگ ومتن هم بهش اضافه کردم.امکانات دیگه ایی که داره تبدیل شدن به مینی ماشین حساب زیباست.خیلی خوشگل!فقط پرانتزش کار نمیکنه.اونم بزودی تصییح میشه.این ماشین حساب از ماشین حساب خود ویندوز کم حجم تر و جذاب ترهست.با اون براحتی میتونید یک عددو به توان ۲یا ۳یا ۴ برسونید یا مثلا فاکتوریل یک عددو حساب کنید.جذر-لگاریتم-سینوس وسایر ابزار مهندسی هم براحتی در دسترس.برای سهولت در کار محاسبه امکان اضافه شدن دو صفر وسه صفر و۴صفر هم داره.۴تا حافظه هم داره که میتونه اعداد دلخواه شما رو ذخیره کنه.اگه پیشنهاد یا انتقادی دارید تو نظرات بگید. اینم لینک دانلودش:

دانلود

نظرات 1 + ارسال نظر
غزل پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:57 ق.ظ

وقتی روی این برنامه کلیک کردم حالم گرفته شد ا
من سورس ماشین حساب سی را می خواستم ...
شما به قدری در مورد برنامتون تعریف کردید که من کلی کیف کردم ولی ... وقتی دیدم جا خئردم چون اولین و معمولی ترین برنامی من این بود

اولا این برنامه به زبان ویژوال بیسیک بوده اصلا به زبان سی نبود.دوما سطح آموزشی برنامه رامقدماتی نوشتم.نمی دونم چرا دقت نمی کنید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد